2. Az információ

  1. Milyen digitális eszközöket ismersz?
  2. Milyen digitális eszközt használtál már?
  3. Mit jelent az IKT?
  4. Mit jelent az információ?
  5. Az iskolai környezetünk vizsgálata - digitális eszközök.

Információs játékok:

  • Riporter kerestetik

Egy önként vállalkozó társatok lesz a riportalany, akit - mint egy híres személyt - szeretnétek megismerni, illetve bemutatni a tévé nézőinek. Tegyetek fel neki sorra olyan rövid kérdéseket, amelyekből megismerhetitek tulajdonságait, hobbiját, szokásait stb. Foglaljátok össze a legfontosabb információkat, majd döntsétek el sikerült-e megismerni őt, ki ő?

  • Barkochba - Találd ki!
  • Állatkerti séta

Válasszatok ki egy érdekes állatot, majd annak mozgását, hangját, viselkedését utánozva mutassátok be egymásnak! Vajon könnyű kitalálni, melyik állatot utánozzátok?

..........................................................................................................................................................................................................................................

  • Bemutatkoznak az állatok

Használjatok számítógépet! A kiválasztott állatot most rajzzal, piktogrammal mutassátok be! 

  • A jövő iskolája

Rajzkészítés a jövő iskolájáról. Hogyan képzeled?

Ismerkedés a Tux Paint programmal

Ha szeretnéd otthon is használni ezt a rajzolóprogramot, az alábbi linken le tudod tölteni:

 https://hu.vessoft.com/software/windows/download/tuxpaint


Életünk és az információ:

https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-3/lecke_03_009


Érdekesség:

Mobiltelefonodra a Play Áruházból töltsd le az Animal 4D applikációt!

A számítógépen a keresőbe írd be, hogy animal 4D, kattints át a képekre, majd nézd meg az alkalmazással a képeket!



Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el