2. Az információ
- Milyen digitális eszközöket ismersz?
- Milyen digitális eszközt használtál már?
- Mit jelent az IKT?
- Mit jelent az információ?
- Az iskolai környezetünk vizsgálata - digitális eszközök.
Információs játékok:
- Riporter kerestetik
Egy önként vállalkozó társatok lesz a riportalany, akit - mint egy híres személyt - szeretnétek megismerni, illetve bemutatni a tévé nézőinek. Tegyetek fel neki sorra olyan rövid kérdéseket, amelyekből megismerhetitek tulajdonságait, hobbiját, szokásait stb. Foglaljátok össze a legfontosabb információkat, majd döntsétek el sikerült-e megismerni őt, ki ő?
- Barkochba - Találd ki!
- Állatkerti séta
Válasszatok ki egy érdekes állatot, majd annak mozgását, hangját, viselkedését utánozva mutassátok be egymásnak! Vajon könnyű kitalálni, melyik állatot utánozzátok?
..........................................................................................................................................................................................................................................
- Bemutatkoznak az állatok
Használjatok számítógépet! A kiválasztott állatot most rajzzal, piktogrammal mutassátok be!
- A jövő iskolája
Rajzkészítés a jövő iskolájáról. Hogyan képzeled?
Ismerkedés a Tux Paint programmal
Ha szeretnéd otthon is használni ezt a rajzolóprogramot, az alábbi linken le tudod tölteni:
https://hu.vessoft.com/software/windows/download/tuxpaint
Életünk és az információ:
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-3/lecke_03_009
Érdekesség:
Mobiltelefonodra a Play Áruházból töltsd le az Animal 4D applikációt!
A számítógépen a keresőbe írd be, hogy animal 4D, kattints át a képekre, majd nézd meg az alkalmazással a képeket!