36. Scratch Junior

Ha szeretnéd otthon is használni a számítógépeden, itt tudod letölteni:

https://jfo8000.github.io/ScratchJr-Desktop/?fbclid=IwAR2oHKcBgfPQNn4_s37b2xJGOWEp54KNkbZJtihA_ySpt82q1YzDjzHTYUw

Telefonon is használható, a Play Áruházból letölthető az app: Scratch Jr


1. feladat

Akvárium készítése, melyben halak úszkálnak.

https://www.youtube.com/watch?v=ny4UVfjmU_s

Halak programozása:


2. feladat

Állatok futóversenye

Tyúk:

Malac:

Nyuszi:


3. feladat

Programozzunk mesét, A nyuszi az erdőben címmel!

https://www.youtube.com/watch?v=Bvl4puVJmcI

1. háttér:

Az 1. háttérre írjuk fel a mese címét!

Nyuszi:

A szereplőt nevezzük el Szuszónak! Szuszó megy jobbra a képernyőn és válaszol a békának: Szia! Kirándulok! Majd megy tovább. A háttér megváltozik, egy folyópartra kerülünk.

Béka:

A békát nevezzük el Brekinek! A béka ugrik egyet és mondja: Szia! Hová mész?

2. háttér:

Szuszó:

Szuszó ugrik egyet és köszön a galambnak: Hahó madárka! Ezt ismételgeti.


Galamb:

A szereplőt nevezd el Gerlének! Balról jobbra repül a képernyőn, újra és újra ismételve.



4. feladat

Nézegesd meg a háttereket és a szereplőket!

Találj ki egy kis egyszerű mozgásos animációt és próbáld meg beprogramozni az ikonok segítségével!


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el